Wurth_tuotekuvasto

12.83 A. Testaus Akku testataan vaurioitumisilta. B. Kevyt lataus Syväpurkautuneille akuille. Akkua ladataan, kunes se voidaan ladata tavallisesti, jolloin ”normaali lataus” alkaa C. Rikinpoisto Akuille, joilla on ollut pitkähkö käyttötauko D. Peruslataus Akku varataan n 85%:iin täydestä tehosta E. Absorptio Akku varataan n 98%:iin täydestä tehosta F. Jälkilataus Akku varataan n 100%:iin täydestä tehosta. Peruslataukseen verrattuna jännite on 0,4V suurempi. G. Huolto Huollon tavoite on ylläpitää akkuteho jatkuvasti 100%:ssa. Laturi mittaa jännitettä jatkuvasti. Jos jännite putoaa alle 12,8/25,6 V:n, latausprosessi alkaa alusta. Teholataus Teholatausta käytetään syväpurkautuneen akun nopeaan lataamiseen. Akkua ladataan tunnin ajan intensiivisesti maksimivirralla ja lopuksi varmistetaan testillä että akku on valmis ladattavaksi normaalisti. Jos akkujännite ei riitä normaaliin lataukseen, teholataus jatkuu. Näin menetellään neljästi. Mikäli akku ei ole tämänkään jälkeen latautunut riittävästi, annetaan virheilmoitus. Huomaa että kipinäsuojaus ei toimi ”Supply” toiminnossa. Latauspuristimet A B C D E F A G G 12.83 Akkulaturin hyödyt Akun testaus akkutesteri ilmaisee akun varaustilan ja tarvitseeko akkua ladata. Eristetyt latauspuristimet Käyttäjäystävällinen Voidaan ladata kaikentyyppisiä akkuja. Kipinöimätön. Suojattu ylijännitettä ja oikosulkua vastaan. Booster Integroitu booster mahdollistaa matalajännitteisen akun lataamisen. LED lamppu Led lamppu mahdollistaa työskentelyn pimeissä olosuhteissa. Ympäristöystävällinen Yli 92% kapasiteetin käyttöaste - pidempi akun käyttöikä, pienempi virrankulutus. Autopistoke 0772 4:lle 0772 4 003 Moottoripyörän latausjohto 0772 4 ja 0772 15:lle 0772 4 002 Latauspuristimet 0772 4 ja 0772 15:lle 0772 4 001

RkJQdWJsaXNoZXIy OTMwODU=